Ваш браузер устарел, поэтому сайт может отображаться некорректно. Обновите ваш браузер для повышения уровня безопасности, скорости и комфорта использования этого сайта.
Обновить браузер

Қазақстанда fashion-бренді қалай құру және дамыту

Біз нағыз сарапшылардан сұрадық

5 июля 2024

Әр жас дизайнер біледі: егер сіз сату өнерін меңгермесеніз, құру өнері ұзақ өмір сүре алмайды. Киім, аяқ киім немесе аксессуарлар бренді сәнді және пайдалы болу үшін жалғыз таланттың болуы аз. Әр қадам сенімді болып, нәтиже әкелу үшін, фэшн-индустрия саласындағы жолды неден бастау керек?

Қазақстанда fashion-бренді қалай құру және дамыту

Жауап үшін біз эксперттер — Fashion Factory School операциялық директоры Инна Гурееваға және Fashion Factory School мектебінің Impulse Pro брендті нөлден бастау курсының оқытушысы Ольга Мигачеваға жолықтық.

Сәнді бренд құруға қызығушылық

Қазақстанда жыл сайын жеке сәнді бренд және мансап құруға қызығушылық өсуде. Сәтті мысалдармен шабыттанған жас дизайнерлер өз идеяларын іске асырып, олардың жеке көз-қарастарын және мемлекет мұрасын сипаттайтын бірегей бренд құруға тырысады.

<p>Инна Гуреева</p>

Қазақстандағы сән өнеркәсібі жылдам дамуда. Кейінгі кездері көп жаңа перспективті брендтер пайда болды. Әсіресе айта кететін жайт, олар өз мемлекетінің тарихы мен салт дәстүрлерін шағылыстыра отырып мәдени кодтарымен жақсы жұмыс жасауда. Қазақстандағы сән нарығының ерекшеліктерінің бірі ол сатып алушылардың жергілікті маркаларға деген адалдық деңгейінің жоғары болуы. Олар отандық брендтерді өте белсенді қолдайды, ол өз кезегінде, брендтердің тұрақтылығына әкеледі және өсуге жол береді. Осылайша бұндай қолдау барлық өндіріске таралады.

Сән өндірісінің өсуімен қатар, креативті өндіріс те жалпы жоғарылауды сезінуде: фэшн-бизнесті тиімді басқара алатын және нарықта брендтерді насихаттай алатын менеджер-мамандарға деген сұраныс өсуде. Сонымен қатар, контент-креаторлар, стилисттер, байерлер және сән кәсібінің басқа да мамандарына сұраныс күннен күнге өсіп жатыр.

Қазақстан сән нарығының қазіргі перспективасы

Қазақстанның сән нарығы қазіргі кезде мәдени мұраға деген өсіп келе жатқан құрмет пен ұлттық өзін өзі тануға сұрауды бейнелейді.

<p>Ольга Мигачева</p>

Мәдениет пен дәстүрлерден шабыттанған дизайнерлер, брендтердің бірегей ұлттың тарихы мен жаның көрсететін, ДНК және стилін жасай отырып, мемлекеттің көркем және мағыналы кодтарын сенімдірек таратады.

Көп талантты дизайнерлер өз колекцияларын мемлекетаралық көрмелерде сәтті ұсынып жатыр. 2023 жыл ішінде киім және аяқ киім сатылымдары мемлекетте 2 есеге өсті. Сұраныстың өсуі премиум-брендтерге де байқалады, бұған ықпал ететін өсіп келе жатқан орта класс. Тұтынушылар тұрақты сәнге және ақылға қонымды тұтынуға белсенді мән береді, сондықтан перспективада көбірек компаниялар өз әрекеттерінде тұрақтылық және жауапкершілік принциптерін, көпфункционалды киім, up-cycleды интеграциялайды. Бұл жергілікті өндіріске позитивті ықпал етуі мүмкін: табиғи және экологиялық таза материалдарға сұраныс импортқа деген тәуелділікті төмендетеді, аймаққа деген экологиялық ауыртпашылықты төмендету, материал ж

Fashion-бизнестің дамуы үшін релеванттық платформалар

2024 жылы брендтер үшін негізгі платформа әлі де әдеуметтік желілер қалады. Олар жаңа коллекцияларды, лукбуктарды және имидждік түсірулерді көрсету логикалық болып табылатын визуалды алаң рөлін атқарады. Әлеуметтік желіде орналастыру брендке аудиториядан кері байланысты лезде алуға мүмкіндік береді. Бұған жеке платформаладан басқа серіктес және ақылы орналастыру да жатады.

Қазақстанда fashion-бренді қалай құру және дамыту

Бизнес-білім алуға қазіргі сұраныс

Бүгін бизнес-білім алуға сұраныс өсіп жатыр, бұл өз брендін тез және минималды қосымшамен іске қосуды мүмкіндік беретін, әлеуметтік желілердің дамуымен байланысты. ТМД елдерінде лайықты, шынымен сәнді брендтер көп пайда болып жатыр, бұл жағдай потенциалды студенттерді тәуекел етіп өзінің жеке бизнесін құруға шабыттандырады.

Бірақ фэшн-бизнес бұл тек қана әдемі бейне ғана емес, терең профильді білімді қажет ететін шынайы бизнес. Сәтті бастау мен брендтің дамуы үшін өнімдік матрицаны құра білу, өндіріспен жұмыс жасау, маркетингті түсіну және сату жүйесін құруды білу керек.

Осы барлық білімдерді тек бір жерде ғана алуға болады — Fashion Factory School онлайн білім алу мектебі, әсіресе Fashion Impulse Pro курсында. Мұнда студенттерге брендті құру және басқарудың бардық аспекттерін меңгеруге көмек бере отырып, өзінің шынайы тәжірибесі мен білімімен бөлісетін өндірістің мамандары жұмыс жасайды.

FASHION IMPULSE PRO

Он жыл бойы Fashion Factory School Fashion Impulse Pro курсын ұсынады, фэшн-брендті нөлден құруды үйретеді. Бұл жүйелік курс 6 айға есептелген, студенттерге өз киім, іш киім және аксессуарлар брендін іске қосу және дамытудың барлық аспектілерің меңгеруге жол береді

Курс программасы студенттерге өздеріне ыңғайлы уақытта оқуға мүмкіндік беретін онлайн-трансляциялар және жазылған сабақтарды қамтиды. Курс қатысушылары коллекцияны құру және өндіру, насихаттау мен сату, қаржылық және заңды аспектілерді қамтитын сән брендің құрудың қадамдық жоспарын алады.

Fashion Impulse Pro өз студенттеріне брендті дамытудың қаржылық моделің түсінуді, өзінің мақсаттық аудиториясын табуды, өндірістің барлық қырларын және заманауи маркетингтік стратегияларды анықтауды көмектеседі. Өз брендің іске қосу процессің жеңілдететің тексерілген өндірісшілер, жеткізушілер, фабрикалар, конструкторлар және мердігерлер контактілері қосымша беріледі.

Қазақстанда фэшн-брендті құру бұл тек қана шығармашылық процесс емес, сондай-ақ ауыр бизнес-тапсырма. Білім алуға ақылды инвестициялау шығынды айтарлықтай азайта алады және жетістікке жетуді жылдамдатады. Біріншіден, білім алу нетворкингті құруды жеңілдететін құнды байланыстар және мамандандырылған қауымдастыққа қол жеткізуді қамтамасыз етеді. Екіншіден, Fashion Factory School-да білім алу кезінде қол жеткізген білім мен тәжірибе арқасында түзету үшін қосымша ресурстар қажет етілетін көптеген қателіктерден аулақ болуға болады. Үшіншіден, білім ала отырып жас дизайнерлер потенциалды шығындарды қысқартуға мүмкіндік беретін, ақауларды тез тауып, жөндеуге болатын, өз идеялары мен гипотезаларын мамандандырылған аймақта тестілеуге мүмкіндік алады. .

Сонымен, білім алуға инвестициялар сәтті фэшн-брендті құруға деген стратегиялық қадам болып табылады.


Fashion Factory School — ТМД сән саласындағы бизнес-білім беру мектебі, Ultimate Education білім алу холдингіне кіреді. Мектептің негізін қалаушы танымал ресейлік дизайнер Людмида Норсоян. 2023 жылы мектеп 10 жылдық мерей тойын атап өтті. Қазіргі кезде мектеп 30 аса «Өз брендің нөлден құру», «Fashion мамандықтары» («Fashion стилист», «Fashion контент-креатор» және басқалар), «Digital fashion», «Коллекцияларды құру мен өндіру» («Ассортиментік матрица», «Сән бизнесі үшін маталар» және басқалар) және «Fashion сатулар» білім беру бағдарламалары мен курстарын ұсынады. Мектеппен ресейлік жетекші фэшн-брендтерден 200ден аса лекторлар ынтымақтасуда. Жұмыс істеу барысында мектеп түлектері болып 13 000 адам танылды, олардың ішінде — ТМД танымад және табысты брендтердің Present&Simple, TOTTI, 2MOOD, Agreeg және басқалардың негізін қалаушылары мен қызметкерлері.